Įveikiamas atstumas Lietuvoje:
Elektromobilio įkrovimo parametrai:
Tas BYD Seal AWD yra tikras netikėtumas iš Kinijos. Atrodo kaip eilinis sedanas, bet užtenka paspausti pedalą ir jis šauna pirmyn taip, kad net nesitiki. Dviem elektros varikliais išspausta apie 530 AG, todėl iki šimto įsibėgėja per 3,8 sekundės – tai jau sportinio lygio rezultatas, o ne šeimos automobilis.
Baterija čia 82 kWh, tad realiai galima nuvažiuoti apie 500 kilometrų vienu įkrovimu. Ir dar turi greitąjį krovimą – pakanka sustoti kavos, kol automobilis jau prisipildo energijos tolesniam keliui.…
Tas BYD Seal AWD yra tikras netikėtumas iš Kinijos. Atrodo kaip eilinis sedanas, bet užtenka paspausti pedalą ir jis šauna pirmyn taip, kad net nesitiki. Dviem elektros varikliais išspausta apie 530 AG, todėl iki šimto įsibėgėja per 3,8 sekundės – tai jau sportinio lygio rezultatas, o ne šeimos automobilis.
Baterija čia 82 kWh, tad realiai galima nuvažiuoti apie 500 kilometrų vienu įkrovimu. Ir dar turi greitąjį krovimą – pakanka sustoti kavos, kol automobilis jau prisipildo energijos tolesniam keliui. Viduje erdvu, technologijų prikrauta tiek, kad jautiesi lyg sėdėtum šiuolaikiniame premium sedane.
Įdomiausia, kad tai nebe „pigus kiniškas bandymas“, o rimtas konkurentas net tokiems vardams kaip Tesla ar BMW. Kai pasakoji skaičius – 530 AG, 3,8 sekundės, 500 km – žmonės iš karto pakelia antakius. Ir viskas elektrinė, tylu, bet su tokia galia, kad prie vairo net pamiršti, jog čia sedanas, o ne sportinis bolidas.